Kontakt pro média:
Ivana Vejvodová
tisková mluvčí
Vinohradská 46, 120 41 Praha 2
Telefon: +420 607 932 662
Email: vejvodova@czechtourism.cz
Veškeré dostupné videomateriály, fotomateriály, brožury a mobilní aplikace o České republice naleznete v našem brandmanuálu. Databázi mohou využívat novináři na základě uvedených licenčních podmínek.
Nové analýzy, výzkumy a data z oblasti cestovního ruchu prezentujeme na našem portále www.tourdata.cz.
Korporátní novinky naleznete na našem webu a našich korporátních sociálních sítích – Facebook, LinkedIn a YouTube.
Tiskové zprávy
Současná virtuální pomoc českému lázeňství v zahraničí je devizou do budoucna
Virtuálním workshopem pro litevské partnery zahájila agentura CzechTourism sérii on-line akcí na podporu lázeňského produktu. Přes eventovou platformu Eventtia se včerejšího webináře zúčastnilo deset českých lázeňských subjektů, pět desítek zástupců litevských cestovních kanceláří a médií a proběhlo přes šedesát schůzek. Číst více…
CzechTourism projednal marketingový plán 2021 se zástupci regionů i oborových asociací
Akční plány zahraničních zastoupení CzechTourism a úprava rozpočtu na podporu domácího cestovního ruchu byly hlavním tématem lednových on-line workshopů, kterých se kromě zástupců agentury CzechTourism účastnili krajští koordinátoři, zástupci certifikovaných destinačních organizací, oborových asociací a ministerstva pro místní rozvoj. Číst více…
Cestovní ruch v Česku se vloni propadl na polovinu
Cestovní ruch v České republice byl v loňském roce silně zasažen pandemií Covid–19. Po slibném začátku roku přišlo zpomalení téměř na nulu, které se podařilo krátkodobě oživit v hlavní letní sezóně. Příjezdový cestovní ruch se v roce 2020 propadl o téměř 75 %, domácí cestovní ruch i přes velmi silnou hlavní sezónu poklesl o 28 %. Vyplývá to z dat Českého statistického úřadu (ČSÚ). Číst více…
CzechTourism pokračuje propagaci kongresové a incentivní turistiky v zahraničí
Virtuálního workshopu „Back to business – together“ určeného výhradně pro zástupce skandinávských a finských agentur a zaměřeného na propagaci kongresové a incentivní turistiky do Prahy se zúčastnilo třicet nákupčích. Během jediného dne proběhlo téměř sto osmdesát virtuálních schůzek, ale i virtuální FAM Trip pod záštitou Prague Urban Adventures. Číst více…
Dvacet jedna tipů Kudy z nudy s dětmi za nouzového stavu
Redakce cestovatelského portálu agentury CzechTourism Kudy z nudy připravila dvacet jedna tipů, kde můžete strávit volno s dětmi i za nouzového stavu. Tipy na výlety po celé České republice lákají do bílých stop, k procházkám kolem ledopádů, na zříceny i rozhledny nebo k návštěvě sáňkařských drah. Číst více…
Česká republika se představila na premiéře rakouského Virtuálního dne cestování
Česká republika se jako partnerská země, a především jako destinace, prezentovala na prvním virtuálním veletrhu Online-Reisetag (v překladu Virtuální den cestování), který v Rakousku pořádala společnost Reed Meese ve spolupráci s rakouským deníkem Kurier. On-line veletrh určený pro širokou cestovatelskou veřejnost sledovalo živě na různých internetových platformách včetně YouTube přes šest tisíc Rakušanů. Číst více…
Cestovatelský portál Kudy z nudy dosáhl v roce 2020 rekordní návštěvnosti
Návštěvnost cestovatelského portálu agentury CzechTourism www.kudyznudy.cz dosáhla vloni rekordních 18,8 miliónů návštěv (meziroční nárůst o 4 %) a překonala rekordní návštěvnost roku 2019. Počet uživatelů se zvýšil na 9,2 miliónů (meziroční nárůst o 7 %). Číst více…
Nizozemská reality show natáčená v České republice měla rekordní sledovanost
Za naprostého utajení točil vloni v létě v České republice štáb nizozemské veřejnoprávní televize NPO 1 soutěžní reality show “Wie is de Mol?“ (v překladu „Kdo je zrádce?“). Sledovanost prvního dílu, který nizozemská NPO 1 vysílala minulou sobotu, přesáhla poprvé v jednadvacetileté historii pořadu hranici tří milionů diváků. Číst více…
Zahraniční kampaň agentury CzechTourism zve k návštěvě České republiky v roce 2021
Na Facebooku a Instagramu ve více než dvaceti zemích světa se dnes rozběhla kampaň agentury CzechTourism, jejíž cílem je představit to nejlepší z České republiky a udržet ji v popředí zájmu zahraničních turistů i v roce 2021. Současně s ní běží na zahraničních trzích také vánoční video spot z České republiky na YouTube. Číst více…
Vánoční video České republiky rozzářilo ve Spojených státech televizní obrazovky i Times Square v New Yorku
Agentura CzechTourism spustila v Spojených státech vánoční televizní kampaň, která představuje krásy České republiky a zve americké turisty k návštěvě Česka v příštím roce. Vánoční video s mottem ‚Uvidíme se v roce 2021‘ běží na jedné z nesledovanějších amerických televizních stanic ABC TV a na velkoplošné obrazovce ABC TV na Times Square v New Yorku. Číst více…